søndag den 6. maj 2012

Kort.

En der hedder Rita fik den gode ide, at hun ville lave 100 kort af de ting hun havde før hun måtte købe nyt, jeg hoppede med på ideen, og hold da op alle de ting man kan finde i sine gemmer.







De 100 kort er færdig og der er købt nyt hjem, men jeg har bestemt mig for at lave 100 kort mere, dog med et men, når de 50 er færdig må jeg købe noget hvis jeg mangler, jeg viser ikke alle sammen her på bloggen, men her er lidt af dem jeg har fået lavet i den anden runde.
Nogle af ideerne har jeg fået fra andre sider på nettet, håber andre kan få inspiration af mine kort.

5 kommentarer:

  1. Hej.
    Synes det med plastre er skønt, så jeg hugger ideen :)
    mvh. Pia

    SvarSlet
  2. Åh sikke god en god ide.. Jeg tror bare jeg skulle sige jeg skulle lave 100kort inden jeg må købe hobby ting.. Jeg har vildt meget liggende til kort.. men pt er interesse ikke så stort... men tak fordi du viser dine fine kort.. måske kan de give mig inspiration og et los bag i :-)

    SvarSlet
  3. Hvor de det dog en genial ide.

    Er helt vild med kortet, der er plastre på.:-)

    SvarSlet
  4. Så har jeg forsøgt at lave plaster-kort, se dem her: http://kreativepips.blogspot.com/2012/05/lidt-af-hvert.html

    mvh. Pia

    SvarSlet
  5. Tak alle sammen for roserne.

    Godt at høre der er nogle der kan bruge mine ideer, den med plastre er en jeg har låne fra en anden blog :o)

    SvarSlet