tirsdag den 26. februar 2013

Broderi.

Som nogle af mine læsere ved kan jeg godt lide at lave mange forskelige hobby, en af dem jeg lavede en del af førhen var at brodere, men syndes ikke jeg kan finde tiden mere da der er så mange andre ting jeg også gerne vil prøve.
Så nu har jeg meldt mig ind i noget der hedder kreastedet her i byen, der er forskellige grupper inder for hobby man kan være med til, og den 4 tirsdag i måneden er der broderi, så i aften skal jeg op og begynde på et af de to her, de har lagt rigtig længe begge to og jeg tror det bliver julemanden jeg går i gang med, for så er der en chance for den bliver færdig til jul :o)


2 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt - jeg er næsten overbevist om at den påskeløber var netop den min svigermor lige har gjort færdig. Hun havde vist fundet den i en genbrugsbutik til 10 kr. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogle gange kan man være heldig, tro nok jeg gav 129 kr for det :o)

      Slet