tirsdag den 10. december 2013

10 December.

Så kom vi til d. 10 december.

Jeg har i mange år gerne ville prøve at lave noget i glas, det fik jeg muligheden for i år til et slags julemarked. Man kunne prøve det for 30 kr pr. ting man lavede, der kunne selvfølgelig ikke lave alt for store ting, men det var fint nok for mig, jeg ville bare gerne prøve om det var noget for mig, og det var rigtig sjovt.
Her kan i se de 2 ting jeg fik lavet, er selv rimelig godt tilfreds, der er plads til forbedringer, men det er også ok når det er første gang jeg prøver det :)





2 kommentarer:

  1. Er helt vild med juletræet! :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også det jeg syndes lykkes bedst, det andet var tænkt som et billede og for at prøve at sætte forskellige glas sammen, men hende der holdt det foreslog at der blev limet en plade bag på så der kunne stå et lys.

      Slet