mandag den 24. november 2014

Knæk cancer

En af grundene til der har været lidt stille herinde det sidste stykke tid, er at jeg har lavet kort til fordel for knæk cancer.
Jeg har familie, venner og bekendte som er blevet ramt af den dumme sygdom, nogle er kommet godt ud på den anden side, andre er midt i det og andre igen er her desværre ikke mere.
Derfor bestemte jeg mig for i uge 42 at jeg ville hjælpe på min egen måde, så i uge 43 som alle jo ved er knæk cancer ugen, begyndte jeg at sælge de første kort til fordel for dem, kortene har jeg solgt for 15 kr de 10 kr går til knæk cancer og de 5 kr til materialer.
Jeg har bestemt at jeg til at starte med vil lave 100 kort, så ser jeg derefter om jeg forsætter, indtil videre har jeg samlet 260 kr ind, så det går stille og roligt.
Her er billeder af nogle af de kort der er blevet færdig, nogle af dem er også solgt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar