søndag den 10. november 2019

Jeg har ikke glemt min blog

Jeg har ikke glemt min blog, selvom det kan se sådan ud.
Har dog glemt at tage billeder og ligge dem ind.

Har brugt meget tid på mit projekt knæk cancer, som jeg for 3 gang har lavet i år,
til dem der ikke har hørt om det før, har jeg i 2015 - 2017 og igen i år lavet forskellige ting, hvor en del af beløbet er gået til knæk cancer, i 2015 blev det til 1050 kr, i 2017 1000 kr og i år gik det over alt forventning 1720 kr.
Laver det hvert andet år, for ikke at køre træt i at lave ting, og finde på ideer.

Nu er det igen en strikket karklud, lidt kort, hæklede småting eller hvad der lige falder mig ind, har også gang i et par gaver, men dem kan jeg ikke løfte sløret for nu, da jeg ikke ved hvem der føgler med herinde.
Men lover der kommer nye billeder ind i den nærmeste fredtid :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar