torsdag den 7. maj 2020

Så er det tid igen

Så er det tid igen, til lidt nyt.
Jeg har siden d. 8 april, og 3 uger frem, været hjemsendt ligesom så mange andre, pga. covid 19 men i den tror jeg skulle i gang igen, som jeg er blevet lovet, men har nu fundet ud af det ikke er til fælle, de 3 uger er bla. brugt på at hækle og lave nogle kort ( der kommer et nyt indlæg om kortene senere)

En corona virus måtte jeg altså prøve, de små arme og dutter rundt omkring, var ved at give mig flere grå hår på hovedet end jeg havde i forevejen, jeg er ikke god til sådan nogle småting, den står nu nede på min mands arbejde, og minder om man skal holde afstand.

Gæstehåndklædet er det første mønster jeg selv har lavet, efter et billede jeg fandt, der er klart plads til forbedringer, men er nu selv godt tilfreds, når det er den første jeg laver.

Det er også blevet til en dukkelift, det er ligesom så meget andet jeg har lavet, en ide jeg fandt på nettet, som bare skulle prøves.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar