onsdag den 13. januar 2021

Overblik

 Det bliver ikke til så meget for mig, her i januar, jeg forsøger at få mit garn og stof i system.

Sidste år fik jeg skrevet ned hvorfor noget garn jeg har og hvor mange nøgler jeg har af hver,
planer var så at jeg skulle slette hver gang jeg bruge noget, og tilføjer når det kommer nyt,
det er faktisk gået over alt forventning. Jeg er begyndt at tage billeder af det der ikke er bomuld,
og skrive ned hvad det evt. kan bruges til, jeg syndes det giver et godt overblik

På samme måde har jeg nu fundet alt mit stof frem, nu klipper jeg ting af noget af det, og skrive
ned hvad det skal blive til, for at få overblik over det også.

Alt det her sker fordi jeg har alt for mange forskellige hobby ting, og jeg håber på at få lavet det
på alle mine tingene, men nu ser jeg hvor langt jeg når.

Jeg har også fået syet lidt af det der er klippet, 2 puder til min bror.



2 kommentarer:

  1. Det er dejligt med overblik.
    Mine omkring 50 kg garn har jeg registreret på ravelry. Hvis jeg finder et projekt på ravelry kommer der samtidig forslag til hvilket garn fra lageret jeg kan bruge.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er, så meget tror jeg nu ikke jeg har :)

      Slet