lørdag den 31. december 2011

Jeg vil lige benytte den sidste dag i år til at ønske alle jer der føgler med på min blog et rigtigt godt nytår.

Det gør mig rigtig glad at der på de ca 10 måneder jeg har haft min blog, har været over 4400 personer fra 10 forskellige lande inde for at se hvad jeg går og laver, og i er altid velkommen til at skrive en besked eller spørge hvis der er noget jeg kan hjælpe jer med.

Jeg tør ikke skrive hvad jeg vil lave og ligge ind i det nye år, for jeg finder altid noget nyt som jeg også gerne lige vil prøve, og da der kun er 24 timer i et døgn kan jeg umuligt nå det hele.
Men jeg er igang med at strikke en cardigan til min datter samt en mulepose/taske til mig selv, og jeg tør godt love at de 2 ting bliver færdig i det nye år :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar