mandag den 31. december 2018

Godt nytår

Så er det tid til at ønske jer alle et godt nytår.

Det er også tid til nytårs forsæt, privat laver jeg ikke nogle, for kan ikke sætte mig op til at gøre bestemte ting, bare fordi man begynder på et nyt år, det skal komme af sig selv i løbet af året.

Men på den kreative side, finder jeg altid på noget, min plan for 2019 er at jeg skal lære at strikke vrang, jeg er så småt begyndt med en karklud, har lavet 12 pinde med 5 pinde ret, 5 pinde vrang, kønt ser det ikke ud, men øvelse gør mester, så nu må vi se senere på året hvordan det ser ud.

Mit andet nytårs forsæt er, at jeg skal blive bedre til at gøre tingene færdig, har lige nu ikke mindre end 13 hækle projekter der bare lige mangler en lille ting ved eller bare mangler at blive monteret, min plan er der skal laves 1 projekt færdigt om ugen, af dem der ligger ( mon det holder)

 

2 kommentarer:

  1. Godt nytår til jer også.
    Jeg læser oftest blog-posts på min Ipad, og der oplever jeg ofte at jeg ikke kan kommentere, hvilket er frygtelig irriterende for jeg går jo ikke lige hen og tænder pc'en for at lægge en kommentar.
    Du skal vide at jeg forsøger at kommentere meget oftere end det lykkes.

    Nytårsforsæt er heller ikke noget for mig - de er kun til at blive brudt, derimod er det fint med mål og ønsker for hvad det nye år skal indeholde - synes jeg.

    SvarSlet
  2. Tak Janne
    Jeg kender det godt, er heller ikke så god til at kommenter som jeg gerne ville være, men hvis andre kan bruge mine ideer så er formålet med min blog nået, selvfølgelig er det altid hyggeligt med en kommentar, men det er ikke alt afgørende :)

    SvarSlet