lørdag den 5. januar 2019

Ide til kort

Det er ikke altid jeg gider at lave et helt kort, men det er kun dele af processen der keder mig, så nu deler jeg det nogle gange op, en dag har jeg kun lyst til at klippe, det samler jeg i en mappe, så det er let og overskueligt, en anden dag samler jeg kun motiverne, de kommer i en kasse, en tredie dag sidder jeg med det hele og laver det færdige kort. Tror det er fordi jeg ikke altid gider at finde både ark,karton, dies, mønsterpapir osv. frem for at lave et par kort, det virker rigtig godt for mig, så tænkte andre måske kan få glæde af ideen. 
Bruger det også når jeg strikker, hækler og syer.

de færdig klippet motiver, kommer i fotolommer.
Der er dobbelt klæbende tape bag på de firkantet, den lilla blomst nede i hjørnet, er ikke samlet helt, fordi der skal lim på det første billede, og det er nemmest når det ikke er samlet.
                                     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar